Afhalen=korting Zelf Afhalen is korting!

Installatieservice Geen puin, geen zorgen

Toch iets anders? 14 dagen bedenktijd

Minimaal 2 jaar garantie Met mogelijkheid tot uitbreiden

Betalen

Wat is betalen met In3 ?

In3 – In 3 keer betalen met 0% rente

 

Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-.

Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over in3? Bezoek dan: www.payin3.nl.

Hoe werkt het?

Als je kiest voor in3 betaal je het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen. Je ontvangt een mailtje zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wel zo makkelijk!

  1. Kies & check:

Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.

  1. 1e betaling & verzending:

Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.

  1. 2e & 3e betaling:

Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.

Vragen over terugbetalingen

Heb je een creditfactuur ontvangen en heb je daar vragen over dan vind je hier enkele antwoorden.

 

Creditfacturen worden doorgaans binnen 14 dagen uitbetaald, wij doen altijd ons uiterste best dit sneller te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat het soms wat langer duurt. Dit kan de volgende oorzaken hebben:

  • Er is iets misgegaan met de overboeking/ terugboeking
  • betaald met pay in 3 of Spray pay dan kan de verwerking soms wat langer duren
  • Fout aan onze kant

We proberen dit natuurlijk ten alle tijden te voorkomen.

Heb je nog vragen stel ze dan via mail : administratie@kijoo.nl

 

Bestelling met PayIn3 of Spray Pay geannuleerd

Wanneer u besteld met Payin3 of Spray Pay, kan het gebeuren dat uw bestelling wordt geannuleerd.

Pay in3 of Spray Pay  geven u een krediet, dat doen ze nadat ze zorgvuldig alle gegevens hebben gecontroleerd. Wij weten niet waarom de kredietverstrekkers het krediet niet verstrekken.

Mocht u vragen hebben over de kredieten kunt u contact opnemen met:

Payin3

Payin3.eu     088 – 39 93 333

Pay in 3 heeft ook een handige app zodat u van te voren kunt zien hoeveel krediet u kunt krijgen download de app hier

 

SprayPay

tel:  030-7606540

website: https://www.spraypay.nl/klantenservice-contact/

Payin3 en Spraypay lukt niet

U wilt betalen met Spraypay of met In3 en het lukt niet wat kan de reden zijn?

  • Beide betaalmogelijkheden zijn uitsluitend beschikbaar voor Nederlandse klanten, komt u uit België, Duitsland of een ander land dan kunt u niet betalen met Spraypay of In3.

U sluit voor uw aanschaf af  via Spraypay of In3, dit kan alleen als dit financieel haalbaar is.

Spraypay en In3 zijn services van externe bedrijven, zij controleren uw gegevens en of  en hoeveel u kunt lenen. Wij kunnen hier niets aan veranderen en hebben geen inzage in de reden van afwijzing nog inzage in hoeveel u zou kunnen lenen.

We kunnen u helaas ook niet helpen met het verkrijgen van deze lening.

Voor de voorwaarden die gelden bij deze partijen verwijzen we u door naar:

Payin3 hoe werkt het?

Spraypay hoe werkt het?

 

mocht u nog vragen hebben kunt u die bij deze bedrijven stellen. Niet omdat we ze niet willen beantwoorden maar simpelweg omdat we geen inzage hebben in redenen van afwijzen.

 

 

 

 

 

Martin de Vries
Martin de Vries
2023-02-14
Uitstekend!
Bert van Baardwijk
Bert van Baardwijk
2023-02-05
Snel geleverd, betrouwbaar en scherp geprijsd
Henk van Hest
Henk van Hest
2023-01-29
Goede prijs, snelle levering
Roger Dhaese
Roger Dhaese
2023-01-17
Niet altijd de schuld van KiJoo-team ! Als klant heb ik geleerd om eens geduldig te zijn , natuurlijk heeft de verhuis naar onze nieuwe woning daar iets mee te maken , moe en stress ! En je kan niet altijd het KiJoo-team daar de schuld van geven maar bon... Onze nieuwe woning had dringend een nieuwe wijnkast nodig om de mee verhuisde wijn terug op zijn plaats te leggen daar waar het moet , in een mooie Liebherr WKes 4552-22 Grand Cru , vandaag is deze geleverd , wel iets later dan verwacht maar je ziet...alles komt in orde ! Overal gekeken op het internet voor deze wijnkast en eindelijk bij KiJoo terecht gekomen en zonder spijt , een echte aanrader ! Van Steenberge Johan