Op 19 8-2022 een Siemens-inbouw koelkast gekocht. Inclusief montage en deurwisseling. Postnl extra @ home bezorgde de koelkast en monteerde deze ook. Na vertrek zag ik dat 1 schuifdeur scharnier los op de keukendeur zat, en er ontbrak een afdekkapje. De andere dag gebeld en het zou goed komen. Ik keek nog even op de bijgevoegde energiesticker en zag dat de koelkast niet de klasse D had welke ik besteld en betaald had. En ook het typenummer kwam niet overeen. Gebeld en gemaild maar ik kwam er niet doorheen. Eindelijk lukte het wel. De koelkast zou worden omgeruild en opnieuw gemonteerd worden. Daarna bleef het angstig stil, ik werd ook niet op de hoogte gehouden, belde ik werd de telefoon niet opgenomen en geen reactie op mijn mails. Uiteindelijk met een andere telefoon gebeld… en er werd gelijk opgenomen. Toeval zullen we maar zeggen. De koelkast moest uit Duitsland komen en er gingen weer weken overheen. Geen enkele update gehad en eind oktober opnieuw gebeld. Zelfde verhaal… En nu is het 7 november 2022 en nog steeds geen andere koelkast ontvangen! Ik verbaas mij hierover om reden dat dezelfde koelkast bij allerlei leveranciers, o.a Bolcom, Mediamarkt, BBC en Expert op voorraad staat! Ik heb afgelopen weekend opnieuw een mail gestuurd en tot nu toe geen reactie. Ik ben door de reviews te lezen van KiJoo eigenlijk best enthousiast geworden, maar een beetje twijfel slaat nu toch wel toe. Sorry KiJoo…