Veelgestelde vragen
Betalen
Payin3
Payin3.eu 088 – 39 93 333 Pay in 3 heeft ook een handige app zodat u van te voren kunt zien hoeveel krediet u kunt krijgen download de app hierSprayPay
tel: 030-7606540 website: https://www.spraypay.nl/klantenservice-contact/U wilt betalen met Spraypay of met In3 en het lukt niet wat kan de reden zijn?
- Beide betaalmogelijkheden zijn uitsluitend beschikbaar voor Nederlandse klanten, komt u uit België, Duitsland of een ander land dan kunt u niet betalen met Spraypay of In3.
U sluit voor uw aanschaf af via Spraypay of In3, dit kan alleen als dit financieel haalbaar is.
Spraypay en In3 zijn services van externe bedrijven, zij controleren uw gegevens en of en hoeveel u kunt lenen. Wij kunnen hier niets aan veranderen en hebben geen inzage in de reden van afwijzing nog inzage in hoeveel u zou kunnen lenen. We kunnen u helaas ook niet helpen met het verkrijgen van deze lening. Voor de voorwaarden die gelden bij deze partijen verwijzen we u door naar: Payin3 hoe werkt het? Spraypay hoe werkt het? mocht u nog vragen hebben kunt u die bij deze bedrijven stellen. Niet omdat we ze niet willen beantwoorden maar simpelweg omdat we geen inzage hebben in redenen van afwijzen.Heb je een creditfactuur ontvangen en heb je daar vragen over dan vind je hier enkele antwoorden.
Creditfacturen worden doorgaans binnen 14 dagen uitbetaald, wij doen altijd ons uiterste best dit sneller te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat het soms wat langer duurt. Dit kan de volgende oorzaken hebben:- Er is iets misgegaan met de overboeking/ terugboeking
- betaald met pay in 3 of Spray pay dan kan de verwerking soms wat langer duren
- Fout aan onze kant
Bezorgen en Afhalen

Het afhaaladres is geen winkel of showroom, dit is puur een afhaalpunt. Er kan hier gepind en contant betaald worden.
Het afhaaladres is: KiJoo Ambachtsstraat 1-B 5405AM Uden
Route
- Deze worden alleen op begane grond, of met toegankelijke lift bezorgd. Je bent zelf verantwoordelijk voor het opmeten van de deuropeningen, lift afmetingen en de geschikte plaats. Er worden géén aanpassingen aan het apparaat gemaakt. De bij ons bekende afmetingen staan onder het kopje specificaties bij de deal vermeld. ● Bij een gewone woning is dat de voordeur en bij een galerijflat is dat beneden in de hal. Deze voordeur of hal moet bereikbaar zijn via een betegeld pad zodat je er met een palletwagen kunt komen. Dus niet los zand of een grindpad. ● In principe wordt er niet naar binnen gereden omdat de drempel, deurpost, muur of inloopmat kan beschadigen door het formaat of het gewicht op de wielen, tevens zal het artikel vaak eerst moeten worden uitgepakt om door de deuropening naar binnen te kunnen. ● In geval dat de bezorgers wel meehelpen het artikel over de drempel te zetten, is dit uit coulance en voor eigen risico.
- De bezorger levert het artikel net achter de eerste privédeur. Als dit op een etage zonder lift is, geef dit dan duidelijk aan door een e-mail te sturen naar info@KiJoo.nl.Het artikel wordt niet op een andere plek gezet en/of aangesloten. ● De bezorgservice betreedt geen vlizotrappen en/of wenteltrappen. Ook kan de bezorgservice geen levering verrichten waarbij getakeld moet worden. ● Een oud apparaat wordt meegenomen als dit vooraf bekend gemaakt is. Daarnaast moet deze droog en schoon achter de eerste privédeur staan. Voor verdere informatie, zie "Retourneren oud apparaat" onderaan deze pagina. ● Goederen worden uitgepakt en gecontroleerd op schade. ● Nieuwe koel- en vrieskasten dienen na bezorging minimaal vier uur stil te blijven staan. Na deze periode mogen ze worden aangesloten op het elektriciteitsnet. Dit wordt niet door de bezorger gedaan. ● Verpakkingsmateriaal wordt meegenomen door de bezorgservice. Als een product niet naar binnen kan, wordt in overleg met de klant de verpakking verwijderd. ● Als de werkzaamheden zijn afgerond, vraagt de bezorger de klant om een formulier te tekenen voor ontvangst van de goederen en correcte uitvoering van de bezorging.
- Controleer voordat de bezorging plaatsvindt de gegevens in de orderbevestiging. Hiermee bedoelen we je naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer. Als de gegevens niet juist zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via 0413-232024 of via info@kijoo.nl ● Het bestelde artikel dient ongemonteerd door de doorgang (en indien van toepassing: trapgat) te kunnen. Hier ben je zelf als klant verantwoordelijk voor. Bij een standaard product dient een doorgang minimaal 90 cm breed en 180 cm hoog te zijn en de draairuimte ten minste 100 cm. ● Wij adviseren om bij aflevering van de apparaten deze direct samen met de vervoerder te controleren op juistheid, volledigheid en eventuele externe beschadigingen. Omdat wij geen voorraad houden, is het tot onze spijt in de meeste gevallen niet mogelijk om beschadigde leveringen te vervangen. Wij zullen dan overgaan tot retourneren van het volledige aankoopbedrag. Bij een verkeerde levering zal er in overleg met de logistieke afdeling worden gekeken of het mogelijk is een nalevering te doen, dit is echt niet gegarandeerd.
Garantie
- U dient het product direct te beoordelen op eventuele schade, schade dient binnen 24 uur gemeld te worden
- U mag het product beoordelen zoals u dat ook in de winkel zou doen;
- U mag het product niet intensief (6 of meer uren) in gebruik nemen;
- U mag espresso-apparaten en airconditioners uitpakken en bekijken, maar niet daadwerkelijk gebruiken.
- U dient het product in de originele (onbeschadigde) verpakking, inclusief alle accessoires, terug te sturen. Let op: gebruik geen duc tape op de doos, maar enkel transparante tape.
- Indien aan een of meerdere voorwaarden niet wordt voldaan kan KiJoo een waardevermindering van minimaal 15% toepassen op het door u betaalde aankoopbedrag.
- Nieuw KiJoo stekkerservice!
- Voorzorgsmaatregelen
- Tips voor het goed openen en sluiten van uw verpakking:
- Wat te doen bij retour verzenden
- Aansprakelijkheid bij retourzending
- Uitleg Herroepingsrecht
- Wat mag dan wel en niet?
- Restitutiebedrag
- Wanneer je het product in de winkel hebt afgehaald
- Waarom zijn we zo streng met de regels
KiJoo Installatieservice tv
- Bezorgen televisie
- Uitpakken televisie
- Montage op TV voet
- TV voet inbegrepen
- Wegwerken kabels door voet
- Aansluiten op bestaand netwerk
- Zenders installeren CI+
- Aansluiten bestaande apparatuur
- Meenemen van oude apparatuur
- Bezorgen televisie
- Uitpakken van televisie
- Montage aan de muur aan een vaste muurbeugel
- Muurbeugel apart verkrijgbaar in onze webshop
- Aansluiten op bestaand netwerk
- Zenders installeren CI+
- Aansluiten bestaande apparatuur
- Meenemen van oude apparatuur
- Bezorgen televisie
- Uitpakken van televisie
- Montage aan de muur aan een draaibare muurbeugel
- Muurbeugel apart verkrijgbaar in onze webshop
- Aansluiten op bestaand netwerk
- Zenders installeren CI+
- Aansluiten bestaande apparatuur
- Meenemen van oude apparatuur
- Bezorgen televisie + soundbar
- Uitpakken van televisie + soundbar
- Montage van de televisie aan de muur met vaste beugel of montage van de televisie aan de muur met draaibare muurbeugel
- Muurbeugel apart verkrijgbaar
- Aansluiten op bestaand netwerk
- Zenders installeren CI+
- Soundbar aansluiten en installeren
- Soundbar aan de muur bevestigen
- Soundbar los verkrijgbaar in onze webshop
- Ophangbeugel voor soundbar bijgevoegd
- TV configuratie naar wens instellen
- Demonstratie en uitleg basisfuncties
- Aansluiten bestaande apparatuur
- Meenemen van oude apparatuur
Kijoo installatieservice witgoed
- We plaatsen je nieuwe apparaat in de daarvoor bestemde uitsparing in je keuken
- We bevestigen het apparaat aan het bestaande deurophanging systeem
- We sluiten je apparaat aan op de bestaande stroomvoorziening
- We bouwen indien nodig je oude apparaat uit en nemen deze indien gewenst mee terug
- We nemen al het verpakkingsmateriaal mee terug
- Indien gewenst en mogelijk passen wij de draairichting van de deur aan
- We plaatsen je nieuwe vaatwasser in de daarvoor bestemde uitsparing in je keuken
- We sluiten je vaatwasser aan op een bestaande waterkraan en afvoer en stroomvoorziening.
- We bouwen indien nodig je oude vaatwasser uit en nemen deze indien gewenst mee terug
- We nemen al het verpakkingsmateriaal mee terug
- We monteren de krachtstroomkabel aan je nieuwe apparaat
- We sluiten je nieuwe apparaat aan op een bestaand, goed functionerend krachstroom aansluitpunt
- We nemen indien gewenst je oude apparaat mee terug
- We nemen al het verpakkingsmateriaal mee terug
- Indien je de service besteld voor een kookplaat plaatsen wij het apparaat ook in de bestaande uitsparing van je aanrechtblad.
- We monteren de bijgeleverde gasslang aan je nieuwe apparaat (optioneel kan een gasslang aangeboden worden en direct aan de monteur worden afgerekend)
- We sluiten je nieuwe apparaat aan op een bestaande, en goed functionerende gaskraan
- We nemen indien gewenst je oude apparaat mee terug
- We nemen al het verpakkingsmateriaal mee terug
- Indien je de service besteld voor een kookplaat, plaatsen wij het apparaat ook in de bestaande uitsparing van je aanrechtblad.
- Vragen bereikbaarheid, zijn er tijdsrestricties voor bijv. centrum gebied
- Betreft dit een etage levering ( i.v.m. planning 1m /2m)
- Lift aanwezig(groot genoeg voor bestelde artikel)
- Perilex/contra stekker is deze aanwezig? (kookplaat)
- Is de gas of waterkraan en stroom voorziening bereikbaar
- In het geval van inbouwvaatwasser Meet uw front op de hoogte en breedte van de machine dit i.v.m. de type onderscheiding hoog / laag model (82-87 is laag model 87-92cm is hoog model). Indien onduidelijk of de consument is niet instaat dit op te meten dan zou de agent van AO het oude modelnummer googelen kunnen googelen ter indicatie
- Is er een milieu retour die wij af moeten voeren
- Wat is de inbouwhoogte voor een koelkast voet of knie hoogte ( i.v.m. planning 1m /2m)
Koelen en vriezen
koken en bakken
Overig
- het zit vastgemaakt aan de verpakking van het bestelde product
- we sturen het cadeau later op.
Retour
- U dient het artikel in originele staat en verpakking te versturen (indien redelijkerwijs mogelijk);
- De artikelen zijn schoon, compleet, ongebruikt en onbeschadigd. Onder 'artikelen' vallen tevens alle bijgeleverde accessoires;
- De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor uw rekening.
- U dient het product direct te beoordelen op eventuele schade, schade dient binnen 24 uur gemeld te worden
- U mag het product beoordelen zoals u dat ook in de winkel zou doen;
- U mag het product niet intensief (6 of meer uren) in gebruik nemen;
- U mag espresso-apparaten en airconditioners uitpakken en bekijken, maar niet daadwerkelijk gebruiken.
- U dient het product in de originele (onbeschadigde) verpakking, inclusief alle accessoires, terug te sturen. Let op: gebruik geen duc tape op de doos, maar enkel transparante tape.
- Indien aan een of meerdere voorwaarden niet wordt voldaan kan KiJoo een waardevermindering van minimaal 15% toepassen op het door u betaalde aankoopbedrag.
- Nieuw KiJoo stekkerservice!
- Voorzorgsmaatregelen
- Tips voor het goed openen en sluiten van uw verpakking:
- Wat te doen bij retour verzenden
- Aansprakelijkheid bij retourzending
- Uitleg Herroepingsrecht
- Wat mag dan wel en niet?
- Restitutiebedrag
- Wanneer je het product in de winkel hebt afgehaald
- Waarom zijn we zo streng met de regels
Heb je een creditfactuur ontvangen en heb je daar vragen over dan vind je hier enkele antwoorden.
Creditfacturen worden doorgaans binnen 14 dagen uitbetaald, wij doen altijd ons uiterste best dit sneller te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat het soms wat langer duurt. Dit kan de volgende oorzaken hebben:- Er is iets misgegaan met de overboeking/ terugboeking
- betaald met pay in 3 of Spray pay dan kan de verwerking soms wat langer duren
- Fout aan onze kant
Service en Garantie
Payin3
Payin3.eu 088 – 39 93 333 Pay in 3 heeft ook een handige app zodat u van te voren kunt zien hoeveel krediet u kunt krijgen download de app hierSprayPay
tel: 030-7606540 website: https://www.spraypay.nl/klantenservice-contact/- U dient het artikel in originele staat en verpakking te versturen (indien redelijkerwijs mogelijk);
- De artikelen zijn schoon, compleet, ongebruikt en onbeschadigd. Onder 'artikelen' vallen tevens alle bijgeleverde accessoires;
- De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor uw rekening.
Telefoonnummers
Vragen over Keuken apparatuur
Vragen over televisies


Ophangen vaste muurbeugel !
Monteren van een beweegbare muurbeugel !
Hoe installeer ik mijn Samsung tv ?
Hoe installeer ik mijn LG OLED ?
Bovenstaande filmpjes zijn enkele voorbeelden
TV diagonaal | Ideale kijkafstand |
32 inch | 97-138 cm |
43 inch | 131-185 cm |
49 inch | 149-211 cm |
55 inch | 167-236 cm |
65 inch | 198-281 cm |
75 inch | 228-323 cm |
- Contrast: bij OLED kan iedere pixel naar wens worden aan- of uitgezet. Daardoor scoort OLED wat betreft contrast net wat beter dan QLED.
- Helderheid: QLED is op dit punt sterk. QLED tv’s hebben een hoger bereik qua helderheid dan OLED tv’s.
- Kijkhoek: de beeldkwaliteit gaat bij OLED pas achteruit als de kijkhoek 90 graden of meer afwijkt. Bij QLED is dat al vanaf 50 graden.
- Kleurvolume: OLED is goed, maar QLED is op dit punt net wat beter.
- Zwartwaardes: dit is echt het terrein van OLED, dankzij de mogelijkheid om pixels volledig uit te zetten.
Witgoed
- Deze worden alleen op begane grond, of met toegankelijke lift bezorgd. Je bent zelf verantwoordelijk voor het opmeten van de deuropeningen, lift afmetingen en de geschikte plaats. Er worden géén aanpassingen aan het apparaat gemaakt. De bij ons bekende afmetingen staan onder het kopje specificaties bij de deal vermeld. ● Bij een gewone woning is dat de voordeur en bij een galerijflat is dat beneden in de hal. Deze voordeur of hal moet bereikbaar zijn via een betegeld pad zodat je er met een palletwagen kunt komen. Dus niet los zand of een grindpad. ● In principe wordt er niet naar binnen gereden omdat de drempel, deurpost, muur of inloopmat kan beschadigen door het formaat of het gewicht op de wielen, tevens zal het artikel vaak eerst moeten worden uitgepakt om door de deuropening naar binnen te kunnen. ● In geval dat de bezorgers wel meehelpen het artikel over de drempel te zetten, is dit uit coulance en voor eigen risico.
- De bezorger levert het artikel net achter de eerste privédeur. Als dit op een etage zonder lift is, geef dit dan duidelijk aan door een e-mail te sturen naar info@KiJoo.nl.Het artikel wordt niet op een andere plek gezet en/of aangesloten. ● De bezorgservice betreedt geen vlizotrappen en/of wenteltrappen. Ook kan de bezorgservice geen levering verrichten waarbij getakeld moet worden. ● Een oud apparaat wordt meegenomen als dit vooraf bekend gemaakt is. Daarnaast moet deze droog en schoon achter de eerste privédeur staan. Voor verdere informatie, zie "Retourneren oud apparaat" onderaan deze pagina. ● Goederen worden uitgepakt en gecontroleerd op schade. ● Nieuwe koel- en vrieskasten dienen na bezorging minimaal vier uur stil te blijven staan. Na deze periode mogen ze worden aangesloten op het elektriciteitsnet. Dit wordt niet door de bezorger gedaan. ● Verpakkingsmateriaal wordt meegenomen door de bezorgservice. Als een product niet naar binnen kan, wordt in overleg met de klant de verpakking verwijderd. ● Als de werkzaamheden zijn afgerond, vraagt de bezorger de klant om een formulier te tekenen voor ontvangst van de goederen en correcte uitvoering van de bezorging.
- Controleer voordat de bezorging plaatsvindt de gegevens in de orderbevestiging. Hiermee bedoelen we je naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer. Als de gegevens niet juist zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via 0413-232024 of via info@kijoo.nl ● Het bestelde artikel dient ongemonteerd door de doorgang (en indien van toepassing: trapgat) te kunnen. Hier ben je zelf als klant verantwoordelijk voor. Bij een standaard product dient een doorgang minimaal 90 cm breed en 180 cm hoog te zijn en de draairuimte ten minste 100 cm. ● Wij adviseren om bij aflevering van de apparaten deze direct samen met de vervoerder te controleren op juistheid, volledigheid en eventuele externe beschadigingen. Omdat wij geen voorraad houden, is het tot onze spijt in de meeste gevallen niet mogelijk om beschadigde leveringen te vervangen. Wij zullen dan overgaan tot retourneren van het volledige aankoopbedrag. Bij een verkeerde levering zal er in overleg met de logistieke afdeling worden gekeken of het mogelijk is een nalevering te doen, dit is echt niet gegarandeerd.