Wat is de garantie op mijn aankoop?
Uiteraard heeft u altijd de standaard fabrieksgarantie op een product. De standaard garantie verschilt per merk. Op uw factuur vindt u de geldende garantietermijn waarbij de op de factuur vermelde dagtekening als ingangsdatum geldt voor de fabrieksgarantie.
Vragen over de garantieverlenging aangebonden door Kijoo?
De garantieverlenging voor uw televisie wordt aangeboden door Simplesurance i.s.m. Allianz. Voor specifieke vragen kunt u altijd direct contact opnemen met Simplesurance van maandag t/m vrijdag tussen 9:00 – 18:00 op: 0800 – 400 4008 (gratis). Voor meer informatie kunt u terecht op https://www.Simplesurance.nl
Hoe kan ik extra garantie afsluiten voor mijn aankoop?
Tijdens het bestellen van uw televisie krijgt u automatisch een passende garantieverlenging aangeboden. U kunt hierin kiezen of u een 1, 2 of 3-jarige garantieverlenging hierbij wilt afsluiten.
Wat wordt precies gedekt door de garantieverlenging?
Met de Garantieverlenging van Simplesurance bent u na afloop van de normale fabrieksgarantie gedekt tegen schade aan uw apparaat door materiaal- & constructiefouten en ook door fabricage- & montagefouten. De schadeafwikkeling vindt plaats via Simplesurance zonder eigen risico.
Zie voor een volledig dekkingsoverzicht de polisvoorwaarden of de productinformatie.
Wat is de looptijd van de Simplesurance garantieverlenging?
U kunt kiezen uit een 1, 2 of 3-jarige garantieverlenging.
Wat te doen in geval van een defect of storing?
Bij een defect aan uw televisie kunt u 24/7 online op https://www.Simplesurance.nl/claims uw schadeclaim melden. Bij vragen kunt u eenvoudig contact opnemen met Simplesurance. Dit kan telefonisch op het gratis 0800 – 400 4008 nummer of via email support@Simplesurance.nl